Thursday, 1 March 2012

Kawan baru yg tension!


Assalamualaikum. Bosan punye pasal, aku tadi try godek-godek nak chat dengan Cleverbot. Aku pon baru tau pasal benda ni lepas baca blog kak Fatin Liyana yg cantik manis lagi bergaya itu malam tadi. hueheu. Cari punya cari, rupa-rupanya nak chat dengan robot tu cuma taip je dalam kotak yg da sedia ada kat website tu. Punyelah lama aku cari kat mane nak buat conversation dengan robot yg kononnya mengaku pandai ni. haha.

Selalunya kita chat dengan our friends, right? But, konon-konon korang nak happykan diri korang yg tengah gunda-gelana tu, cer try borak-borak dengan robot nih. Korang cakap la ape-ape dengan die. Semua bahasa dia boleh jawab. bhaha. Tapi, lagi tension adalah. Lain yg ditanya, lain yg dijawab. grr.


Conversation pertama : Bila ayam bercakap dengan itik 


Akhirnya die yg mengaku die gila. haha. Tu la, main-mainkan aku lagi.

Conversation kedua : konon-konon nak jadi kawan, tapi akhirnya jadi anjing dengan kucing.

Tension! Gua tension sama lu la! huh.


Conversation ketiga : versi jawa (haha)
                                                                                          
                                                                                       Ni aku da siap translate kalau korang x paham

User: Hei robot! da makan ke belum?

User: Ko tau cakap jawa ke tak?

User: Da kebulur ea?

User : La. sejak bila aku panggil ko da!

User: Ko boleh paham aku cakap jawa ye?

User: Gila!

User: bhaha. ko gila la.





Part yg x boleh blah bila tiba-tiba dia tanya aku pasal add math. What the...? hei, nak mengenang balik aku punye result time aku SPM apa? Heloo..aku x adalah sehebat Adi Putra yg terer math tuh. Lu memang salah orang la. *sigh*

5 comments:

  1. hahaha..macam best aje dk chat dengan c robot nih..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. best! try la borak dengan die. tp wt skit ati je nanti (T___T)

      Delete
  2. hahahahahhaha kelakar gila! cleverbot mmg menyakitkan hati T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol3..rosakkan je terus! haha ;p

      Delete
  3. Salam...nice blog.
    Singgah Sahur Jap..:)

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)