Saturday, 28 April 2012

Happy Birthday to me!!



Assalamualaikum. Merangkak ke 28 APRIL 2012. Alhamdulilah..aku masih lagi dapat menikmati kehidupan ini. Genap sudah umur aku yg ke...12. ehh?? Opps..terbalikkan nombor tu eyh. hikhik. Perasan muda je aku  ni. Yg aku dulu sibuk huha huha kat entry time awal bulan dulu sebab pasal benda ni la. hehe. Tapi aku betul aku cakap, aku rasa kadang-kadang aku ni macam budak-budak lagi. Haih, layak ke ni nak jadi emak orang?hoho.



Hai! Muka saya da layak mengundi la. hewhew. Caye tak caye tak? ;p

By the way, thanx sesangat yg wish my birthday kat fesbuk, mahupun twitter, mahupun mesej. Sayang semua. hee. Semakin kita meningkat umur, banyak yg kita perlu perbaiki. Moga dipermudahkan segala urusan. Amin. ;)

Bila da meningkat umur ni, baru perasan, semakin lama kita semakin jauh dengan orang yg pernah rapat dengan kita ni. Mungkin sebab bila kesibukan da menguasai diri. Ye. Itu yg aku rasa sekarang. Yeah, I miss the big moment. Old time. Semua orang da jauh. Pergi mencari ilmu tanpa henti. Hanya doa je yg jadi pnghubung moga orang yg pernah bergelar sahabat, teman, kawan dalam hidup aku sentiasa dilindungi oleh-Nya. Dan pastinya juga untuk rakan-rakan yg berada di sekeliling aku pada hari ni. ;')

Ok. Birthday aku kali ni x ada ape yg menarik pon. hehe. No birthday party. No at all. Last sambut time kecik-kecik dulu. Biasalah..zaman budak-budak dulu kan. Tapi, kalau tiba-tiba ada yg baik hati nak sambutkan pon boleh gak pe. hehe. K laa..bye semua ^^




4 comments:

  1. happy birthday :)

    http://pureissyima.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hppy birth..semoga allah mmberkatimu

    ReplyDelete
  3. happy birth day. semoga selalu dalam limpahan kasihNya

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)