Monday, 2 April 2012

Jodoh itu milik kita

Assalamualaikum.


Tengok title entry pon mesti korang da menggeletar semacam kan. Meremang bulu roma. Jiwang nak mati. Oppss ops,, x adalah sampai nak mati. Hiperbola je lebih. kui kui. Harap maaf...hehe. Ok la..i admit lagipun sekarang ni memang aku tengah jiwang pon. Sampai nak masuk ke tulang sum-sum. Aish, hiperbola lagi. Ni la akibatnya bila da jiwang karat. Nak lunturkan guna peluntur pon da x berkesan. -.-'

Sebab aku jiwang? Nah...tengok..tengok.. tengok la puas-puas.

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~

~



Wahh...memang aku bagi 10 bintang la kat novel nih. Best giler! wo wo! \(^_^)/ Citer ni pasal cinta lepas kahwin. Kiranya pasangan ni baru nk berkenalan after diowang bernikah. So far, yg aku baca x sampai klimaks pon lagi. Sekarang tengah mood hepi-hepi, romantik, n kelakar yg buat aku gelak la. Baru baca suku.  Xleh nak komen lebih-lebih.hehe.

Amacam? Ok x aku promote? heh. Teruja x korang? Kalau x ada.. sah-sah memang aku x ade bakat nak promote2 orang ni. hoho. Kalau ada..pergi cepat cari novel ni. Untung lah kedai buku...n untung jugak la penulis novel ni... ;p





9 comments:

  1. :) sweets nye.. kluaran trbru eyh ? trlps pndg plk .. nnti nk cri lah :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kot..hehe. carilah! kt popular taw! hehe ;)

      Delete
  2. aku booked buku tu! waiting list!

    ReplyDelete
  3. novel ni memang best sesangat even sara aishah pnulis baru tapi dia awesome sangat. hari tu dia ada muncul dlm NLKO kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup! best ssngat! heh. la.yekew? kalau x msti leh nmpk jelas cm ne rupa die kn..

      Delete
  4. kekadang seronok juga baca novel untuk hilangkan bosan di rumah hiks.

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)