Wednesday, 11 April 2012

Keterujaan aku bermain kayak!



Assalamualaikum..haa.jawab salam dulu. hehe. Erm..aktiviti ni dalam minggu lepas buat, tapi oleh sebab kekangan masa n banyak kerja yg nak kena siapkan, baru sekarang dapat update. Tapi, x kisah lah..janji aku nak cerita gak kat korang. ;)

Hari Rabu minggu lepas, kawan kelas aku plan nak pergi berkayak kat Tasik Shah Alam. Waa..bestnya..Sebelum ni, diorang semua da pernah pergi berkayak. Aku je yg belum sebab asyik x ada je. Huaa...Mula-mula aku x nak sebab nak kena kemas barang aku kat bilik. Takut x sempat nanti. Last-last, kena paksa suruh pergi jugak. Aku pon setuju lepas  da rancang dengan baik. hehe. 

Dalam pukul 6.15 pm kami pon sampai. Ok. Kami berenam yg lambat sampai. Tanya pak supir kenapa dia lambat.hoho. =.=' 4 orang yg lain semua da selamat kat atas sampan masing-masing. huhu. Nasib kawan yg lain da 'order' kan dulu kayak tuh. X adalah nak tunggu lama sangat. 

Baru perasan gambar ni diambil ikut ketinggian. (O_o)

Aku x tau la yg kat belakang aku tu wat drama swasta ape. heh3 ;p

Kalau korang berminat nak kayak kat sini, duit sebanyak RM100 5 perlu disediakan. Ok. Again. RM 5 hanya untuk 1 jam sahaja. Alaa..tapi time kitorang main ntah bape lame ntah kat atas tu. Orangnya bukan sedar da sejam ke belum. Ramai sangat yg main kayak. Mula-mula nak masuk dalam kayak tu, aku rasa macam rendah sangat, eh bukan! dekat sangat dengan air. Haa..First time kayak! Siyes mula-mula aku x reti pon nak kayak. Nak belok pon tak reti. Tapi x lama pon..Lama-lama pastu baru ok! hehe. Da expert kononnya! ;p

Silau. =.="

Ok. Pasangan bahagia ataupun merpati 2 sejoli. Urgh, jelesss.hoho. x payah nak imbau balik la...aku ni pon..stop. ;p



Da dekat maghrib baru berhenti main. Bahu akan rasa sakit kalau korang kayak dengan bersungguh-sungguh macam nak masuk pertandingan. So, x perlu nak semangat sangat time kayak ni.haha. Just relax je eyh.. ;D


Bui bui.





0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)