Friday, 27 April 2012

This is what we called TRUE LOVE!

Assalamualaikum^^


video

Apa perasaan korang bila tengok video ni?


Sedih? Touching? Berjurai air mata? Ataupun... x ada perasaan langsung. Sah-sah korang ni memang x romantik. hoho. Aku yg menengoknya pon terharu tau.

Emm...I wonder if I can get such a good and loving hubby like this couple someday.. Loving us just the way we are. Even not all of his happiness we can give, but his love to us become stronger and stronger. X akan pernah berubah. Walaupun kita pergi meninggalkan dia dahulu. 


Semua wanita inginkan kebahagiaan yg macam tu jugak, kan? Sentiasa ingin disayangi dan dicintai sampai akhir hayat. Lelaki pon sama je..mesti nak macam tu jugak kan. Tapi, layak ke kita kalau kita sendiri pon x ubah diri kita dahulu? Nah..that's the question. Kalau perangai kita pon macam hantu mengalahkan pontianak, (er..ada ke cam tu? heh ) ada ke orang yg nak kat kita? 

Em, bila da dinyatakan " Wanita yg baik hanya untuk lelaki yg baik dan lelaki yg baik hanya untuk wanita yg baik", maka x ada siapa yg boleh mengubahnya. Kalau sekuat mana pon kita pertahankan sesuatu hubungan, tapi bila da ditetapkan x ada jodoh untuk bersama, siapa kita untuk melawan takdir? Mungkin ada yg lebih baik menanti kita. Who knows?




Lagu kat atas kena sangat ngan video tu kan? Hehe.. Tajuk lagu tu is Kekasih by Devotees. Search la sendiri eyh.. Penat je pak google tunggu tu. ;p daa..







5 comments:

  1. Hhmmm....kebahagiaan tu semua org nak..cuma tak semua yg dapat kan??

    ReplyDelete
  2. yup! em..semua akn dapat. xkisah lah kebhgiaan dlm bntuk ape pon..slagi kita boleh trsenyum pon dikira bhgia. ;)

    ReplyDelete
  3. sedey part hubby tu tgk album..kenangan~ huhu

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)