Sunday, 24 June 2012

Bersiap sedia ke medan perang

Assalamualaikum


Hello readers! Aduh, lama benar gua tak menghupdate blog. Ampun la yer...sejak last entry aku post, aku tidak punya masa yg cukup untuk cerita-cerita kat sini. Tengok, nak taip ni pon da beku kepala otak aku. Ayat pon jadi tunggang langgang je aku tengok. haha. Lately, sibuk dengan assignment yg makin naik sem makin pening aku tengok, test, kuiz bagai. heh. Itu norma. Life as a student. Anyway, right now, tengah study days. Ek? Sem ni da tak wujud pon study week. ngeh3.

This Wednesday, my real war will be begin. Starting with CTU 553 paper or known as Hubungan Etnik. Ala-ala macam subjek Sejarah time aku nak amik SPM. Tapi ni banyak sangat term yg perlu diingat. Sampaikan tertukar-tukar jadinya. haih. 



Yaa... i will try my best for this semester. Nak tebus balik kesilapan lalu. Nak naikkan balik CGPA aku. I want my parents happy and proud of me. isk3.. Baru je jumpa mereka. hehe. And for sure, nak cover back my carrymarks yg x begitu mmberangsangkan..urghh... I have learned from my previous mistake. Belajar dari tests and quizzes yg lepas. So, i know what is the best way to do after this. 

Wish me luck k! ^^. Last paper habis 13 Julai. Sem ni kena amik 6 paper ;) After exam, nak pergi bercuti. huehue. Kalau ada masa aku update. Bui!





2 comments:

Komen di sini kalau suka =)