Sunday, 26 August 2012

Gangnam Raya

Assalamualaikum



video

Korang da tengok video nih?? Style sangat family ni wehh... Sporting habis diorang semua nak buat video macam ni. hehe. Suka aku tengok. Mesti meriah sesangat masa record. ;D

Agak-agak la kan kalau ajak aku saudara2 aku buat cenggini, agak-agak diorang nak tak? hoho. Kalau anak-anak muda tak kisah sangat menari macam tuh. Kalau ayah aku nak menari berjoget terlompat-lompat cenggitu? Mau pengsan agaknya mak aku tengok ;p Nak amik gambar pon susah, apelagi nak record2 video bagai. haha. Entah-entah segala pakcik n makcik aku pon tak nak agaknya.

Pape pon, memang clan of Anak Cucu Tok Harun ni memang sporting la! ;D Kagum aku. 


2 comments:

  1. Suka tengok vid tu. meriah betul. hehe =D

    ReplyDelete
  2. agak la... ada gak family sporting cam nie :D

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)