Sunday, 19 August 2012

Juadah untuk hari raya

Assalamualaikum


Hari tu aku ada kate nak post gambar biskut raye kan?? Ok, sila sediakan air liur banyak-banyak bagi mengatasi masalah kempunan. haha. Kidding ;p

Biskut Mazola

Biskut puteri ayu *main hentam name je* hihi

Tart Gulung Nenas

Biskut Kopi Rangup

Biskut Snow Almond

Biskut Nestum 

Oat Crunchy
*sori, x jelas*

Haa..tu je la gambar yg dapat aku post. Ada satu lagi biskut iaitu Biskut Famos Amos.hoho. X adalah sesedap n secantik macam biskut tu, tapi bila da serupa pon da kire ok kan? ;) Homemade kerepek pulak yg sempat mak aku buat cuma tumpi, rempeyek, n kerepek pisang. ;)

Rumah da siap berkemas. hihi. Kuih pon da letak kat ruang tamu. Cehh, semangat betul ye nak sambut raya ek. hihi

Simple je. ^^

Sinag tadi da siapkan juadah untuk esok. Nasi impit n kuah kacang, rendang, ayam masak merah n tomyam yummy2 ;D *nak tmbah berat badan raya ni.huk2*

Eid Mubarak everyone! 
Takabbalallahu minna waminkum

kala kita bergembira, ada pula yg bersedih. Jom bantu mereka. klik ---->sini


1 comment:

Komen di sini kalau suka =)