Sunday, 28 October 2012

Cuti

Assalamualaikum ^^


Fuhh!!! fuh!!! uhuk uhuk *hilangkan sawang* terbatuk pulak. ;p Lamanya aku tak menaip kat sini eyh? Habis bersawang blog kecintaan aku ni...Hai readers! i'm back! ;D *bajet mcm ramai je nk bace blog aku nih* heh.. X kisah lah semua tu...janji aku puas dapat share story aku kat sini. ;)


Aku x ada idea sebenarnya nak cerita ape. Beku seh. Nak menaip pon pikir banyak kali. huhu. Oh ye! Sekarang ni aku dalam mood cuti.  horey horey! Cuti raya korban plus cuti mid sem. Nampak tak betapa lamanya cuti kali ni?? 2 minggu uollss!! Hari selasa hari tu cek balik.


Cuti kali ni bukan maksudnya aku duduk kat kerusi malas sambil goyang kaki n makan jajan ding dang ye. Banyak kerja menanti aku walaupun sampai ke hari ni sebenarnya aku da banyak melagha. hoho. Lagi-lagi bila da masuk final year. Banyak benda nak kena pikir. Assignment, test n juga internship program. harap maklong~


See you!! 


0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)