Wednesday, 14 November 2012

November ini


Assalamualaikum


Hampir ke pertengahan November. Banyak yg aku harapkan pada bulan ni. Dan banyak juga kisah pada bulan ini



1. Internship program. Harapnya dapat lah jawapan dari mana-mana company. Selagi tak respon, selagi tu la     hati x tenang. Sabar menunggu.
2. Bnyak pelaburan yg dilaburkan untuk intern.
3. Adik-adik bujangku, Hafiz n Farhan sudah selamat berkhatan ;p
4. 2 ekor kucing betinaku berjaya melahirkan waris-waris mereka untuk menambahkan najis mereka di rumahku. 8 ekor anak kucing kesemuanya -___-' Diulangi!! 8 ekor!
5. Gonna to have new member in my family. hihi... InsyaAllah by the end of this November
6. Peristiwa pahit berlaku
7. Berbaik semula. ehem!
8. X dapat join majlis konvo T____T
9. Assignment, assignment dan assignment!!!
10. Movie Twilight!!! Robert Pattinson makin hensem dowh..wkwkw .;p
11. Duit keluar bak air bulan ni...urgh....
12. Dengar cerita theme untuk Pre-Graduation Night fakulti Bisnes is 'kampung' style. huh? Why why why? (ok! penjimatan! pakai kain batik n baju kurung kedah! woh! @_@ ) 


Nak tahu Dunia Magik mana yg best?? klik -----> SINI



4 comments:

  1. salam maal hijrah dan menjalani liku liku di bulan november. ^^

    ReplyDelete
  2. Sabar la ye menghadapi bulan November ni. Ape2 pun siapkan assignment tu

    ReplyDelete
  3. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  4. kepadatan november. hehe. bila padat, kita akan lebih menghargai masa, ye dak? hehe. gud luck.

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)