Saturday, 24 November 2012

Pantangnya aku!

Assalamualaikum


Sebenarnya, cerita da lama berhantu kat aku. Tapi oleh sebab makin menjadi-jadi, aku jadi macam tak keruan pulak. Oleh sebab minggu lepas banyak kelas tak ada, maybe sebab cuti deepavali n Awal Muharram, aku jadi kebosanan kat rumah sewa. So, aku decide nak balik rumah hari Jumaat hari tu. hehee... Time tu pulak aku memang nak keluar jalan. So, sambil menyelam minum air la la kan.

Aku sedar yg aku ni memang comel. (lempang lelaju) huahua. Perasan habis aku ni. ;p Siapa-siapa yg tengok aku mesti tak caya yg aku ni da 21 tahun. Mesti orang akan tanya adik ni form berapa? Memang toya habis muka aku time tuh. -.-" Sebab?? Tinggi aku cuma 149cm. Erm, normal la tu kan. Tapi....tapi...berat aku sentiasa dalam linkungan 39-41 kg. hehe. Jeles x?? hoho. Harapan aku nak capai berat ideal around 45-48 kg selalu je tak kesampaian walaupun selera aku da capai tahap Badang. (Harapann....harapan menjadi layu.......)

Cer teka...cer teka..mana satu kakak n adik? ;p

Being a small girl sometimes makes me feel happy because i feel like awet muda. harhar. I just always keep smiling and tersengih macam kerang busuk n buat cute face when people looked at me with a blur face and their mouth was stuck open with an O shape. bhaha. heyy..like a SIRR. \(^,^)/ (tetiba!?)

Nak dijadikan cerita, setiap kali aku drive, x sah kalau orang tak pandang pelik kat aku. Last Saturday, tengah syok-syok layan jiwang sambil drive, ada sebuah van tu potong line aku. Tapi bila ada salah sorang mamat ni pandang ke arah aku dengan tersengih-sengih, aku pon mula lah x senang duduk. Konon bajet hot sebab ada orang nak ngorat. hahaha.


Bukan itu sebenarnya! -,-' Saje je mainkan korang. haha. Kena tipu sekejap. Actually mamat tu geli hati tengok aku drive. huh! Panasss... Ye.... aku sedar aku kalau drive kerusi memang tarik habis ke depan. Seat pulak mesti bagi tegak. Memang agak x selesa, tapi demi kakiku yg comel ini, aku terpaksa gagahkan jua nak berbuat demikian...tsskkk... Kalau tak macam mane aku nak tekan clutch... Ini bukan kereta auto...huhu..Eee...geram pulak aku. Tak payah la nak pandang sampai cam tu sekali. Ingat aku x ada lesen ke nak bawak kereta.


Orang-orang tua kata, Kecil-kecil cili padi... Jangan ingat orang yg kecik tu tak boleh buat semua benda . haha ;p Jangan pandang sebelah mata tau! hikhok. Bila da selalu jadi benda macam ni, aku da jadi biasa da.


Tu je benda yg aku nak cerita. Jangan marah!! ;pp


1 comment:

  1. ok la 2 girl kalau tinggi 2.laki kalau tinggi cm2 baru pelik. :)

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)