Wednesday, 12 December 2012

A Night to Remember

Assalamualaikum


Hai! This is my first entry for this month! tehee... Nampak benar gua da lame x jengah sini.. Assignment tu kalau x makin bertambah x sah.. Lagi2 assignment issue...#ehh?? heheh... ;p Ok. Bukan isu assignment aku nak cerita tapi isu lain. ^____^V

Lagi seminggu je nak habis belajar before study week. Tak sabar nak habis semua ni bila hari-hari kepala asyik pikir kena siapkan assignment and study untuk test. So, why not kita berenjoy sebentar bagi hilangkan stress?? hehe

Jumaat lepas, telah berlangsungnya dinner untuk pelajar part 5. Pre-Graduation Night untuk bebudak Fak Business UiTM Shah Alam n UiTM Puncak Alam. Sooo......let's have fun together!!!!


Venue : Dewan Agung Tuanku Canselor (DATC), UiTM Shah Alam. 
Theme : Colour Block


Aku ni da la kureng sikit bila da masuk tema colour block. Da macam warne k****g pon ade. whoops?? Bahasa aku ni pon....jage la sikit. Aku tak berniat pon ye...heh. Ni pon kawan-kawan aku banyak bagi tips n tunjuk ajar untuk pakai baju ape. hoho. Bagi diorang ok. Tapi bila sampai kat aku je...... ape benda la ni...matching ke tak, terang sangat ke tak...Da macam pelangi aku tengok. haha. See?? Cerewet tak aku?

Let's start with some pictures yooo!!

Suasana kat dalam dewan

Ada orang tu kate kan gambar aku lucu bila ada reben-reben kat bawah baju....huhhhhh...What the fish!
-____-" Siap hang! Tapi nasib baik kate lawa. wkwkw ;p

Hey! Meet my beloved friends ;)
From left : Hani, Shazika, Nadiah, Syak

Farrah, Wawa and me ;)

Semua cantik-cantik! ;D

Muka riang ria x hingat bila dapat makan free ;p

Classmates ;) Ilham, Sufee n Kecik x ade. Memasing ada hal ;(


One of the performance at that night. Semua terpegun termasuk aku. Ohsem!
Tapi....kalau da joget rancak-rancak cenggini..lagi elok kalau semua lelaki kot!
 ^^V *peace* Demi keamanan sejagat. *tetiba*




5 comments:

Komen di sini kalau suka =)