Monday, 7 January 2013

Mana tempat mau holiday??


Assalamualaikum


Baru lepas azab jawab paper petang tadi. Baru 1 paper ye....Tapi soalan macam @!@#$%^&*!!! Balik-balik aku tengok soalan, soalan tengok aku balik. Sampai kenyit-kenyit mata lagi XD Tawakal je la...Da habis usaha da tu.. Ada lagi 4 paper menyusul selepas ini... hehe. Doakan ea! ;)

Oh ye! Berkenaan tajuk entry aku (ceh, berkenaan aku letak ;p) tu, sebenarnya gue masih lagi mencari tempat nak cuti maa lepas exam ni... Any suggestions tak?? Hiking sudah... pantai sudah... plan mau pergi pulau area pantai Timur, tapi dengar-dengar bulan 1 tak digalakkan pergi sana sebab monsoon... Hancur luluh harapan daku untuk berjoget sekali ngan ikan-ikan kat sana...tsskkk T_T Dan lagi kecundang hati aku sebab bajet tak cukup...uwargh... T____________T

Makanya sekarang ni, masih lagi berusaha nak cari tempat yg best n akan ingat sampai bila-bila. Contohnya cenggini: 
Sem 3 : Bukit Broga n Sungai Tekala



Sem 4 : Port Dickson















Sem 5???

Tak dapat dikenal pasti lagi... ;(


Ok. Sem ni kami bajet RM 200 seorang. Oleh sebab pulau tak dapat nak pergi, kami plan nak pergi rafting or caving kat Gua Tempurung. 1 pakej tu. Pergh!!! Best kott.. Terjumpa masa tengah google-google. hihi. Terus klik kat image tu. Terus bercahaya muka bila dapat tau kat Gua Tempurung ada pakej caving n rafting.
Bila scroll je ke bawah, terus malap muka bila harga yg dipaparkan is overbudget. Tu belum campur minyak, tol, makan bagai. Yang termampu hanya tengok video rafting kat You Tube je sambil gigit jari. wuwuwu

Plan yg lain pulak, kalau tak leh sangat, jalan-jalan kat Melaka. Tapi masalahnya kat Melaka tak banyak aktiviti. Kat sane cuma jalan-jalan je yg boleh kan. So, ingat decide nak pergi PD after pergi Melaka nak main ATV or buggy or whatever la. Tak best pulak x ade aktiviti langsung kan.

Tiada keputusan muktamad lagi. wuwu. Still mencari.

Kepada yg baca ni, sila-sila lah tolong bg cadangan. hehe ^^v




3 comments:

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti me lagi 2 paper before holidays heheheh

    ReplyDelete
  3. wahh untungnye dapat gi holiday :(

    visit saya k :)

    http://neynaproperty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)