Sunday, 6 January 2013

Setia Hujung Nyawa

Assalamualaikum


Dekat nak exam ada hati lagi nak update..pheww -___- haha. Rehatkan otak kejap. Padahal aku rasa banyak sangat rehat aku nih ;p 

Ni tak ada kena mengena dengan final exam ye. hihi. Siapa yag follow cerita ni, komen entry ni cepat...!!!! ;p


Oleh sebab tv kat rumah sewa ni da lama rosak, aku tengok online je la. hihi. Tengok dekat http://www.malaymoviesfull.net/ je. Kat situ macam-macam cerita melayu ada. Biasanya episod baru upload dalam masa 1hari-3 hari macam tu la. Cepat kan? Cer korang terjah sikit. Aku nak tengok kat tonton.com, malas pulak nak register2 bagai. Haa...and for ur info, drama ni based on novel.


See?? Semua cerita sekarang ni nak ikut novel kan? Kalau lepas ni ada pengarah drama nak buat cerita based on novel, cari la aku ye....Aku ada banyak list novel yg best nak tunjuk. ;p Confirm takkan menyesal. hihi

Even hero untuk pelakon cerita ni aku tak berapa nak kenal, tapi kira ok la dia berlakon. Amar Ashraf pegang watak Zain. Sweetnya dia berlakon! heh. Dan aku paling tak suka Hadi. Ish, tak suka, tak suka! Batu api betul la!

Tak sabar nak tengok episod seterusnya!! <3


2 comments:

  1. best ke cerita nye? mcm hensem je hero nye...hoho

    ReplyDelete
  2. best cerita ni kan . sweets je tgk . sesuai sgt :D HEHE .

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)