Sunday, 17 February 2013

Sayang, Apa Khabar denganmu



Holaa... Walau da ada pengubat jiwa dekat rumah, tapi still kerinduan sama sayang-sayang saya. Mana boleh lupa kalau asyik kena kacau je, asyik jadi mangsa gigit, mangsa cakar, main sama-sama. N kenangan yg x boleh lupa selalu je dapat 'hadiah' coklat n air oren. huahua. Time tu la rase tengok korang dah x comel lagi. haha.


Hati mak mana yg x sayu bila anak kerinduan nak cari mummy2 mereka ni? tsskkk. T__T Siapa sangka lepas kitorang semua keluar dari rumah sewa, Oyen n Otam still lagi menunggu kepulangan kami semua di depan pintu rumah. Kepulangan yg x kan tiba. Tiada pertemuan lagi lepas ni lepas kami semua da serahkan Oyen n Otam ni kat rumah bujang sebelah, tuan asal mereka. 


Oyen n Otam, jaga cucu kami baik-baik ye. We will miss u! :') Semoga tuan baru dapat bagi makanan yg sedap-sedap eh! Macam Mummy Miera bagi. N dari mummy-mummy yg lain juga. hihi



ur mummy: Farahin, Syak, Shazika, Kecik, Sarah, Syasya, Miera, Yi.


0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)