Tuesday, 30 April 2013

Aku perlukan Semangat

Assalamualaikum


Malas. Malas. Malas. Oh my my my....please! Aku tak mahu perkataan ni kacau hidup aku. Serasa jadi negatif sungguh hidup aku. Mana semangat aku yg dahulunya tak pernah berkurangan. Mana pergi visi misi aku yg selalu je sentiasa update dalam diri aku? Hui... disebabkan sifat negatif ni la aku x rajin nak menyiapkan thesis aku. Nak pandang pon asyik letak tepi je, apalagi nak jeling! 



Punyalah tiap minggu beriya-iya nak siapkan, tup-tup bila da sampai masa nak buat, asyik x ada mood je. Last-last macam tulah jadinya. Kalau da seminggu tak bersentuh, memang tak bersentuh la jawabnya. Rasa macam nak menangis comel-comel bawah bantal jek. hukhuk. Bila da nak dekat due, baru lah dapat buat. Kalau da buat memang x pandang lain dah. Entah nape sekarang ni suka buat kerja last minute jek. Adakah style aku belajar sudah berubah? *wondering* 


Dan untuk akhir kata, 
Aku tak sabar nak habis semua ni. Duhai hati, harap bersabar ye. Tinggal berapa bulan je ni. Biar struggle untuk masa sekarang, nanti da habis baru dapat kepuasannya. Ye x?


Dan....Pulau Perhentian asyik melambai-lambai kat mata aku lately. Oh. Can't wait!!!


Sekian.

0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)