Sunday, 21 April 2013

Berdebar bila jadi Pengapit. Cewahhh!!


Assalamualaikum

Booo!! Boooo!! Da sebulan lebih berlalu...baru nak update kann.. hoho -,-" Booo!!! Hey, sudah-sudah la tuh... Biasalah, x ada mood nak update bila kepala da serabut dengan segala macam benda. eheh. Sekian. ;p Mood nak menaip hilang ke mana entah..baru sekarang sibuk nak cerita. wee. 

Tahun ni, banyak betul wedding yg berlangsung dalam kalangan orang terdekat aku. Dan, kali ni, untuk entry kali ni adalah untuk wedding kakak sepupu aku. Sepupu pertama dalam family sebelah emak aku yang melangsungkan perkahwinan. Untuk makluman anda sekalian, selepas ini adalah giliran..... ehh.. err. tak tau la sape pulak. haha. 



Ni time majlis akad nikah. Aku pulak yg nervous! hoho. 
Sayu je bila dengar bait-bait ayat yg diucapkan oleh saksi sebelum akad nikah bermula. Tanggungjawab seorang suami sangat la besar ye! Tanggungjawab isteri pon sama!
Ok. Takut pulak aku nak kahwin nanti *tutup muka*


Dan, dengan sekali lafaz sah la mereka menjadi suami isteri :D


Hey hey hey! Tibalah hari saya menjadi pengapit! hehe. Perasaan? Kelam kabut sikit sebab ni lah kali pertama aku jadi pengapit. hihi. Nampak tak betapa awkwardnya aku bila  payung pengantin tu orang lain yg pegang? haha. Padahal, pengapit lelaki relax je pegang kipas and payung tu sekali. Last-last aku kena pegang jugak payung tu. wahaha.



Time ni, banyak sungguhhhhh kamera. Wahhh...baru rasa retisss gituu... haha ;p


Terima kasih Kak Ika sebab sponsor baju kami. hehe


Alamak! Mata pengantin lelaki terpejam pulak. hehe. Ok. This is my beloved family. But.....Where's my father? Ohh.. FYI, abah aku tak suka ambil gambar ni. Paksa la dengan cara apa pun, mesti dia x nak jugak. huhu. 


Lepas ni tunggu nak dapat anak saudara pulak. Ehh? hehe

Bui bui.

Klik cepat sebelum terlambat!!! 
Last booking Isnin depan. 

5 comments:

  1. sweet pasangan tu..moga berkekalan hingga ke anak cucu..dan till jannah..mmg nak kahwin susah..bnyak tanggugjawab..hohoh..kena ready mental juga tu..

    btw,ambil berkat ka? ahha..lawa peplum.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin! :) kan...law x sedia lg baik xpayah kawin dulu kn. btw, tq!

      Delete
  2. best xjd pengapit?
    kte pn 27 n 28/4 ni nak jadi pengapit..
    xtau nk byangkan cm ne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. best! cuma diri kte x terkipas nti. hehe
      just relax je ok. :)

      Delete
  3. Cbe share mcm mne nk jdi pengapit. Saya ni fist time akn jdi pengapit

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)