Thursday, 2 May 2013

Bahang PRU13



Aku nak sibuk pasal politik tapi diri sendiri tak daftar-daftar SPR lagi. Aisehhh...Aku ingatkan 31 Disember tahun lepas tarikh tutup pendaftaran SPR. Sebab ada orang letak macam poster pasal ni haa... Tup tup rupanya tahun ni boleh daftar lagi laa... Terkilan tak dapat daftar. Hilang 1 undi da. Itulah ayat ayah aku yg selalu kata kat aku. hiks! Xpelah, tunggu 5 tahun lagi. Kali ni mesti daftar! heh

Lagi 3 hari je nak undi. Aku yg x undi ni pon x sabar tunggu hari Ahad ni. huahua. Perang bendera da merata-rata. Sampaikan bila aku dongak, aku da x nampak langit da. Apa yg aku nampak cuma bulan, dacing, roket, bulan sabit je. haha. Tahun ni banyak betul lambang baru dari parti lain. Bunga raya n burung pon ada.... kelass kau. haha. Panas betul ye PRU kali ni.



Ok. video kat atas ni sebenarnya berguna buat pengundi kat luar sana. Memang banyak terkena apa yg disampaikan Mat Luthfi ni. hehe. Cer tengok cer tengok.


Dan selamat mengundi! 
Ini kalli lah! Jom Ubah! ;P



2 comments:

  1. Nice things to share. well done . do follow my blog. http://thisisniesaaziz.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  2. mat luthfi terrrbaikkkk!! hehehe. thanks sbb shre ;D

    *sy pun bru buat entry pasal politik nie. klau free, sudila baca. hhe. owpellisla.blogspot.com

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)