Monday, 27 May 2013

Senyum



Ya Allah, serabutnya aku sekarang ni. Rasa nak meroyan pon ada walaupun aku tak nak meroyan sebenarnya... Rasa nak menangis. Yes. CRYING. Aku tak pernah rasa frust macam ni. Sometimes crying is the best way to express our feeling. Perkara biasa untuk girls I think. 

Kenapa da saat akhir baru nak buat semua. Kenapa x nak buat time awal-awal sem? Kenapa tak ajar kami nak guna software tu sem lepas? Kenapa branch lain ada belajar? Kenapa hanya sebahagian je yg diajar? Hukhuk...kenapa? kenapa? kenapa? Ingat 1 hari cukup nak serap semua tu? *Ouh, half day actually -___-
Jadinya? Aku terpaksa ubah balik draft yg aku buat. Dan kengkadang rasa nak tukar topik lain. Tapi tak boleh...Kena teruskan jugak...Separuh jalan da ni...




Senyum Farah. Kau harus kuat. Kau harus tahu bahawa setiap apa yang kau dapat dari Dia, kau mampu tanggung semua itu kerana Dia x akan bebankan kau dengan apa yg kau tak mampu. Walau selemah mana pon, kau harus positifkan diri kau. Jangan sampai kau putus harapan. Perlu ingat, Allah kan ada :')


InsyaAllah. Akan ku usahakan.


2 comments:

Komen di sini kalau suka =)