Friday, 28 June 2013

Selera Gajah :P



Adehh...makin lama tekak aku ni nak makan macam-macam. Kejap nak itu, kejap nak ini. wuii...Lamanya x cuba resipi... gian aku. Sedapnyaaa kalau dapat ni wehhhh... *Kesat air liur jatuh* whahaha... Tak senonoh punya perangai. Kang jatuh saham aku. :P



Bestnyaa kalau dapat ni...rasa cheesy n creamy. lemak-lemak gitu.... Entah kenapa meluap-meluap pulak nak makan benda ni. Dan nak tau tak, aku asyik terbayang-bayang je keenakan spaghetti carbonara kat Polperro Seksyen 7, Shah Alam. Siapa pernah makan sana? Better korang try sebab kat sana macam-macam western food ada. Sedap. Portion pon banyak wehh... Da masuk JJCM tau baru-baru ni :D



Warghh!! Kenapa gambar ni menarik sangat weh... Deh! Ni kalau dapat makan, memang tak habis sebenarnya. haha. Biasalah, mula-mula je sedap tapi lama-lama nanti muak. Tapi kalau da teringin sangat, x pandang kiri kanan jugak la aku. Lasagna ni da lama plan nak try buat, tapi x tahu bila. wuwuw T.T


Aku tak pernah makan nasi arab tapi entah kenapa sejak-sejak akhir ni asyik teringin je. Tak habis-habis nak nasi arab. Portionnya kan banyak sangat, da macam 2 orang aku tengok. Itu sebab aku tak pernah nak try. *boleh terima ke alasan tu.haha* Takpe, takpe..nanti da ada masa aku nak try buat sendiri nasi arab ni :D Baru puas!


Tiba-tiba kan pagi tadi aku terbayang popia basah ni. Sedapnya kalau dapat makan panas-panas. Aku bukannya terbayang popia yg jual kat pasar tu. Tapi lagi best kalau buat sendiri. Bolehlah letak inti sedap-sedap. Macam ayam cincang, lepas tu letak lada hitam, tambah sayur sikit, letak mayonis, sos, daging, sardin...perghh! Mesti sedap kan! *__* Olah resipi sendiri baru syok.


Siyes da lama tak buat kek. Nak buat kek..nak buat kek. Haa...tunggulah da habis je sem, settle je report-report, aku buat semua ni. hehe


Tapi...puasa nak dekat da...


Minggu depan pulak busy....


Tunggu lepas raya la ni.... 


T___T

Ehh....ehhh...kenapa iklan kat tepi ni pasal makanan jugak. Saja je taw letak gambar macam tu. pheww..



6 comments:

  1. waah sedap2nyer....tp mai klu spaghetti suka bolognaise..hee..

    ReplyDelete
  2. nasi arab mmng sedap..ayam dn daging dia bt lembut je..=)

    ReplyDelete
  3. tudiaaa pilih mkanan sedap2 semuanya..hurmmm mmg juling mata nie haa

    ReplyDelete
  4. kan! I pun berselera tgk those gambar!:)

    ReplyDelete
  5. errrrr... terseksa jiwa raga tgk gmbr2 nie , huhu

    ReplyDelete
  6. hehehehe.... :) makan la slgi mmpu..ekekekek :)

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)