Monday, 1 July 2013

Berita ini sungguh Indah



Assalamualaikum


Apa rasanya kalau kita terpaksa bercuti dengan hal pelajaran?  Bolehkah kita gembira n ketawa kesukaan ketika bercuti sedangkan kepala asyik memikirkan benda yg perlu disettlekan selepas bercuti? Aku rasa macam nak hentak kepala kat dinding...huwarghh..


Serius berita ni sangat sadis hokeyy.... 


Kurang 24 jam tak sabar nak lepas beban, tiba-tiba kannn....









Kita punya viva kena postpone lagi. T.T
Sehari sebelum puasa pulak tu. 
Semua benda da settle. Tinggal nak merepek depan lecturer je.
Sedih x sedih x?
Kita da x larat nak tunggu lama ni....wuwu
Wish me luck eh. 


Ok. babai. 

Memang this week aku tak jeling langsung thesis tuh.

3 comments:

  1. tak pe..sabar2..bln posa ni ada kate barula nampaknya..=)

    ReplyDelete
  2. viva postpone? xpe la..dye bg masa nk prepare lg tu..:)

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)