Wednesday, 3 July 2013

Post Link Bermasalah



Assalamualaikum

Kalau korang perasan, kat sidebar aku ada dua benda alah ni :


Post link yg aku buat bagi memudahkan readers untuk terus pergi ke entry tersebut. Korang pilih je entry yg berminat nak baca, then just tekan click. X perlu la nak cari-cari kat archieve kan :) Apa yg menjadi masalah kat aku ialah bila tekan salah satu kat post link tu dia akan jadi macam ni : Contohnya aku click Cookies : Coklat Cornflakes


Haish. x faham aku... Kenapa mesti could not find eh? Susah la korang semua nanti. Apa yg aku perasan benda ni jadi lepas aku tukar nama blog aku. So, bila tekan Google Search, baru lah nanti dia akan keluar banyak entry untuk blog aku. Barulah boleh bukak entry tersebut kalau tekan melalui Google. 



Nampak tak entry yg aku box kan kat atas. Adakah sebab link entry tu nama blog yg lama? Jadi, dia x dapat nak link kan terus ke entry tersebut? Hmm.. Da berapa kali aku buat, asyik keluar yg sama je. 


Ada cara x atasi masalah ni? 

Aku pon tak berapa tahu sangat pasal benda ni..huhu.




2 comments:

  1. awak nak tahu x , sekrang mmg loading google mmg bermasalah , sy dah bnyak kali kena mcam ni .. senang citer , performance google ni agak teruk sikit sebab dia tengah maintenance web dia yunk .. tu sekarang ni pon result nama kita pun kdg2 x kuar laa ,, no result la.. huhuh .. lame2 mungkin okay kot dear :)

    ReplyDelete
  2. insyaALLAH.. nanti ok balik la tu..

    ReplyDelete

Komen di sini kalau suka =)