Tuesday, 27 August 2013

Bila tengok orang Korea.....



Assalamualaikum


Last week, ada jamuan raya kekononnya. Wah wah, baru berapa hari aku kerja terus dengan muka tak tahu malunya aku join makan-makan. Cup cup! Bukan aku yg nak join, maklumlah jamuan tu berbayar, tapi bila orang dah ajak, terima je lah. Boleh berkenalan dengan staff lain jugak. Tapi, tak salah kan tolak rezeki! Amboi, tang makan je, terus laju aku! haha. 


Manager-manager kat sini semua orang Korea. Dapat la jugak pengalaman macam mana rasanya kerja bawah pimpinan orang Korea. Bila aku kerja kat situ baru aku perasan ramai jugak orang Korea ye kat sini. Kenapa aku tak pernah perasan ha bila aku keluar jalan-jalan? Tapii.... kalau korang nak membayangkan muka-muka manager tu hensem or cantik cenggini .....


Err...baik lupakan la ye niat murni korang nak suruh aku kenen-kenenkan. hoho


Diorang ni biasa-biasa je kalau tengok. Muka pon da ala-ala kulit orang Malaysia. hihi. Oke la, masa jamuan hari tuh, aku tak sangka pulak makanan Malaysia pon diorang boleh masuk. Lagi-lagi sate. Memang menjadi buruan uoollls! Diorang kata sate sedap. Mihun pon sedap. Menu lain macam rendang, nasi impit pon sedap tapi sate is much more better la katenya...Gituu.. Aku first time tengok diorang makan, rasa teruja gak lah. Agak jakun sikit kat situ. haha. 

Ha! And one more thing! Time lunch, sayur jeruk tu dah memang menjadi menu utama mereka. Err..kembang tekak aku bila tengok rupanya. huhu. 


Lebih kurang macam ni la rupa sayur jeruk tu. Ingin mencuba? Jangan lupa review kalau dah rasa! kihkih


0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)