Sunday, 18 August 2013

Sebelum dan Selepas


Assalamualaikum


Jari menari-nari di keyboard. Semangat untuk mengupdate blog meluap-luap dalam hati aku, tapi otak masih berlegar-legar cerita apa yg aku nak share di sini. By the way, salam Syawal yg ke 12 :) Sekarang ni mesti banyak open house yg nak kena pergi. Dan tahap ni, misi untuk diet terpaksa dilupakan bila banyak makanan best-best yg dihidangkan. Kan? Tapi kalau aku, aku balun je semua. wahaha. aish2. Hilang terus ciri-ciri perempuan jawa terakhir. -___- hohoho :p

Dan Kalau Gigi Cantik boleh dapat Instax mini. Yuhuu!

Esok sekolah. Yess! I know mesti bebudak sekolah sekarang ni mengeluh bila esok da start sekolah balik lepas cuti raya. Aku dulu pon pernah alami jugak zaman-malas-nak-datang-sekolah. haha. Tapi, bila da habis belajar ni, zaman-zaman tu lah yg akan kita rindu wehh.. Zaman nak pergi kelas, zaman berebut-rebut naik bas, zaman kau stress macam zombi bila tengah siapkan assignment, zaman kena ikat perut bila hujung sem da makin sesak, zaman enjoy, n macam-macam lah. Patutnya, zaman belajar ni zaman yg patut kita enjoy. Siyes!

Candid.
Dulu kecik. Sekarang bila jumpa makin besar, makin matang. hihi



Bila dah berjaya isi form kat atas ni, bermakna kenangan aku semasa belajar akan diabadikan tidak lama lagi. InsyaAllah dalam bulan 11 atau bulan 12 ni, pengorbanan dan perjuangan aku dibayar dengan sebuah kegembiraan. :)


*Dan x sangka, jadi jugak entry ni. hihi
BTW, tajuk entry tu macam lari sikit..lalalala


0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)