Friday, 20 September 2013

Rindu



Salam. Aku rindu zaman aku yg dulu, rajin nak update blog, rajin blogwalking, dan jugak rajin nak cantik-cantikkan blog. Dulu lain, sekarang lain. Erm, padahal tak ada apa yg berubah pon. Cuma sebenarnya aku ketandusan idea nak update blog. Kadang-kadang pernah aje idea berlumba-lumba masuk dalam otak nak buat entry dekat sini, tapi mood pulak yg menghalang aku untuk menaip. Sangat sadis ok. Elok ikutkan saja perangai aku yg satu ni. Kalau diturutkan jugak, sah-sah berterabur ayat aku. 




Pasal kerja, itu lain entry eh. hihi. Betul kata orang, nak cari sesuap nasi sebenarnya memang payah. Mana nak cari duit utk bayar hutang, bayar loan, shopping, penuhi keperluan and so on. Makan gaji adalah jalan yg selamat, tapi lagi tepat kalau bekerja sendiri. Terpulang pada kita lah nak pilih low risk or high risk. Low risk low return, but high risk high return. Bear it in your mind :) Walaupun Finance adalah bidang aku, rasanya tak salah kalau aku berusaha untuk cebur bidang lain pada masa yg sama. Janji minat itu ada. Semoga tercapai impian aku yg satu ini. #Rahsia. heee



And now I realized how I missed everything. My friend, my study life, my childhood. Ohh.. jika ada kucing biru dalam dunia ni, da lama aku mintak kucing tu pintu masa. Hah, impossible. How can masa boleh berundur kembali kan?


Throwback. Matrik life. Miss them so badly :(


Bye2.



0 comments:

Post a Comment

Komen di sini kalau suka =)